Subject: Ed: Palalinna järve olukord
From: "Iris Lints" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Aug 2025 12:54:29 +0300

Tere!

Palun registreerida DELTAs ja minule täitmiseks.

Lugupidamisega

Iris Lints

inspektor (keskkonnatervis)

Lõuna regionaalosakond

+372 794 3500 | +372 5851 7553

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Marjaliis Kivisaar <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 1. august 2025 11:35
Adressaat: Iris Lints <[email-masked]>
Teema: Palalinna järve olukord
Tähtsus: Kõrge

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Lähtel Palalinnas on vees selliseid suuremaid ja väiksemaks kogumikke.
Neid on seal päris suures koguses. Kas oskate öelda, millega tegemist ja
kas see on ohtlik? Pühapäeval tuleb seal üks suur spordisündmus ja järvest
käib läbi ca 700 inimest.

Lugupidamisega

Marjaliis Kivisaar

Tartu Vallavalitsus

Keskkonnaspetsialist

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

5309 4945